UKK
Täältä löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin.
Kuinka nopeasti huolto tai korjaus valmistuu?
Pyrimme tekemään työt 24 tunnin sisällä, kun varaosat ovat saatavilla. Saat aina arvion valmistumisajasta varauksen yhteydessä.
Voiko huollon tai korjauksen ajaksi saada sijaisauton?
Kyllä, meillä on saatavilla sijaisautoja edulliseen vuorokausihintaan. Kysy vaihtoehdoista aikaa varatessa.
Paljonko huolto tai korjaus maksaa?
Hinnat vaihtelevat automallin ja työn mukaan. Sivuiltamme löydät suuntaa-antavat haarukkahinnat. Tarkempi hinta annetaan tarkastuksen tai tarjouksen yhteydessä.
Voinko tuoda autoni ilman ajanvarausta?
Suosittelemme ajanvarausta, mutta kiireellisissä tapauksissa voit tulla myös ilman varausta. Teemme tarkastuksen ja sovimme jatkosta paikan päällä.
Huollatteko myös sähkö- ja hybridiautoja?
Kyllä, huollamme ja korjaamme myös sähkö- ja hybridiajoneuvoja. Meillä on tarvittava osaaminen ja laitteisto.
Mitä huollon tai korjauksen jälkeen tapahtuu?
Saat meiltä selkeän yhteenvedon tehdystä työstä, käytetyistä osista ja suosituksista jatkoa varten.
Onko teillä takuu tehdylle työlle?
Kyllä. Meillä on 12 kuukauden takuu työlle ja osille, ellei toisin mainita.
Hyväksyttekö vakuutusyhtiöiden vahinkotapauksia?
Kyllä. Olemme vakuutusyhtiöiden hyväksymä vauriokorjaamo, ja hoidamme vahinkotapaukset suoraan yhtiön kanssa.
Miten ajan voi varata?
Voit varata ajan soittamalla, verkkolomakkeella tai sähköpostilla. Voimme myös vastata WhatsAppilla.
Huollatteko myös pakettiautoja ja asuntoautoja?
Kyllä. Meillä on erityisesti pakettiautoille ja asuntoautoille soveltuvat tilat ja nosturit. Pitäjänmäen toimipiste on valtuutettu Fiat Professional -huolto.