UKK

Täältä löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin.

  • Kuinka nopeasti huolto tai korjaus valmistuu?

    Pyrimme tekemään työt 24 tunnin sisällä, kun varaosat ovat saatavilla. Saat aina arvion valmistumisajasta varauksen yhteydessä.

  • Voiko huollon tai korjauksen ajaksi saada sijaisauton?

    Kyllä, meillä on saatavilla sijaisautoja edulliseen vuorokausihintaan. Kysy vaihtoehdoista aikaa varatessa.

  • Paljonko huolto tai korjaus maksaa?

    Hinnat vaihtelevat automallin ja työn mukaan. Sivuiltamme löydät suuntaa-antavat haarukkahinnat. Tarkempi hinta annetaan tarkastuksen tai tarjouksen yhteydessä.

  • Voinko tuoda autoni ilman ajanvarausta?

    Suosittelemme ajanvarausta, mutta kiireellisissä tapauksissa voit tulla myös ilman varausta. Teemme tarkastuksen ja sovimme jatkosta paikan päällä.

  • Huollatteko myös sähkö- ja hybridiautoja?

    Kyllä, huollamme ja korjaamme myös sähkö- ja hybridiajoneuvoja. Meillä on tarvittava osaaminen ja laitteisto.

  • Mitä huollon tai korjauksen jälkeen tapahtuu?

    Saat meiltä selkeän yhteenvedon tehdystä työstä, käytetyistä osista ja suosituksista jatkoa varten.

  • Onko teillä takuu tehdylle työlle?

    Kyllä. Meillä on 12 kuukauden takuu työlle ja osille, ellei toisin mainita.

  • Hyväksyttekö vakuutusyhtiöiden vahinkotapauksia?

    Kyllä. Olemme vakuutusyhtiöiden hyväksymä vauriokorjaamo, ja hoidamme vahinkotapaukset suoraan yhtiön kanssa.

  • Miten ajan voi varata?

    Voit varata ajan soittamalla, verkkolomakkeella tai sähköpostilla. Voimme myös vastata WhatsAppilla.

  • Huollatteko myös pakettiautoja ja asuntoautoja?

    Kyllä. Meillä on erityisesti pakettiautoille ja asuntoautoille soveltuvat tilat ja nosturit. Pitäjänmäen toimipiste on valtuutettu Fiat Professional -huolto.